środa, 21 grudnia 2011

Stroik świąteczny z popcornu

Święta zbliżają się coraz bardziej, więc coraz więcej czasu spędzam na przygotowaniach. Tym razem chcę Wam pokazać stroik, który wykonałam z popcornu. Wyszedł rewelacyjnie, nawet lepiej niż się spodziewała. 
Przygotowałam paczkę popcornu, trochę mi rodzina wyjadła, ale profilaktycznie na taką ewentualność miałam drugą paczkę w zapasie, na szczęście nie byłą potrzebna. Do podstawy ze styropianu przykleiłam ziarenka popcornu do tego trochę zielonych piór w różnych odcieniach, czerwone i  złote kwiaty z materiału oraz łańcuch z czerwonych koralików.Nic trudnego, tylko trochę chęci i mamy gotowy stroik świąteczny.

2 komentarze:

  1. Ślicznie wygląda, i faktycznie z Twojego opisu że nie jest trudno zrobić taki stroik tylko trochę cierpliwości i gotowe :)) Tak czy inaczej zdolna kobietka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie było problemu ze zrobieniem, tylko przez trzy dni się zastanawiałam jak go przyozdobić.

    OdpowiedzUsuń