sobota, 18 lutego 2012

Turkusowe perełki - naszyjnik i kolczyki

Zrobiłam kolejny komplet biżuterii. Tym razem wykorzystałam turkusowe perełki. Mam w tym kolorze kilka sweterków, więc będzie mi świetnie pasowało.







Ostatnio bardzo się obkupiłam. Najpierw byłam w Ikei i kupiłam wazony, drobne kamyczki, świeczki i inne pierdółki. Potem odwiedziłam hurtownię tkanin, gdzie oprócz materiałów mają różne akcesoria. Tu kupiłam różności do wyrobu biżuterii, oraz kilometry wstążek w różnych kolorach. Dziś byłam w hurtowni florystycznej gdzie zaopatrzyłam się w różne kwiaty, gałązki, naczynia i dodatki. Rodzina już zaczęła przezywać, bo zajęłam jeden pokój na moje zakupowe pierdółki, wszędzie są siatki, reklamówki i pudełka. Stopniowo będę z tego coś robić, no a jak coś zrobię to Wam pokażę. 

1 komentarz: