środa, 8 sierpnia 2012

Świece ozdobione ziarnami kawy

Świeczki ozdobione własnoręcznie ziarenkami kawy, to świetny pomysł na coś nowego w domu. Ostatnio potrzebowałam coś na komodę. Wyciągnęłam z szafki kuliste świeczki, ale to nie było to. W sklepie zobaczyłam ładne świece z ziarenkami kawy, ale nie kupiłam ich bo kosztowały 27 zł za sztukę. 
Za to w markecie kupiłam dwie świeczki po 4,99 zł, do tego paczkę taniej kawy ziarnistej również za 4,99 zł, a klej miałam w domu. Wystarczyły dwa wieczory i własnoręcznie ozdobione świece są gotowe. W jeden wieczór zrobiłam dolną ramkę z dwóch rzędów kawy, a w drugi wieczór łuki. 

 

 

 

 

 

 Tak więc zamiast wydać 54 zł, wydałam nie całe 15 złotych i jeszcze zostało mi kawy na inne ozdoby, które zrobię w przyszłości. Prosty rachunek ekonomiczny pokazuje, że warto czasem ruszyć głową i samemu coś zrobić.


2 komentarze: