poniedziałek, 15 października 2012

Jesienny wystrój czyli wrzosy i słoneczniki

Dawno nic nie robiłam stąd też dłuższa przerwa połączona jeszcze z wakacjami. 
Pomysł na jesienny wystrój powstał w ubiegłym roku późną jesienią. Wracając do domu wstąpiłam do restauracji na deser i zobaczyłam skrzynki z suszonym wrzosem i bardzo mi się to spodobało.
Kupiłam początkiem sierpnia 7 doniczek z fioletowym wrzosem i przez miesiąc podlewałam, aż rozbiły się te maleńkie kwiatuszki i pokryły całe rośliny fioletem. Od września przestałam podlewać i stopniowo ładnie się wszystkie zasuszyły. Kupiłam bordowe doniczki i powkładałam ususzone wrzosy do doniczek. Trzy trafiły na parapet a po dwa ustawiłam na komodach. Do tego ułożyłam trochę kasztanów, miały być jeszcze różne dynie, ale były zbyt drogie u nas, więc kupiłam tylko cztery i dołożyłam dwie ceramiczne. Całości dopełniają bukiety ze słonecznikami, po jednym bukieciku na komodach oraz mały przy telewizorze. Dodatkowo stoi duży bukiet hortensji z jesiennymi liśćmi.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz