poniedziałek, 2 stycznia 2012

Kula z szyszek i różyczek - bombka

Nad stołem na lampie wisi u mnie bombka zrobiona z szyszek i różyczek. Zrobiłam ją rok temu i wówczas wisiała w oknie. Do jej wykonania potrzebowałam kulę ze styropianu, szyszki modrzewiowe, broszki z różą i piórkami (10 szt), klej, złota farba i brokat w sprayu. Z broszek poodrywałam zapięcia. Do styropianowej kuli przykleiłam u góry trzy róże, na dole jedną i sześć po środku na różnej wysokości. Przestrzeń między nimi wykleiłam maleńkimi szyszkami. Farbą popsikałam szyszki, aby nie przebijał biały kolor styropianu, ale szyszki były brązowo-złote. Na koniec całość delikatnie popsikałam brokatem.

3 komentarze:

  1. Moc pomyślności na ten rozpoczęty kolejny-NOWY rozdział naszego życia.Wielu wen twórczych ,miłości i życzliwości od ludzi i losu.Pozdrowień ciepłych moc-aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia i radości.

    OdpowiedzUsuń